Ubat Rapat. Salah cara, penyebab kanser.

Ok, ni sambungan ke 3 untuk ilmu berkaitan ubat rapat seperti Manjakani,Kacip Fatimah, Akar Serapat,Temu Kunci dll

Sila rujuk post:

Ubat rapat penyebab MEROYAN pada ibu dan JAUNDIS pada bayi

Manjakani penyebab MEROYAN

So ni kira sambungan part 3 prihal UBAT RAPAT

Kak Ice ada terima 1 PM dari seorang rakan FB. Perihal kawannya yg amalkan manjakani HARI2 sehingga melecet farajnya.

PM dari salah seorang rakan FB

Kekeringan.
Luka.
Bernanah.

Manjakani ni kena betul cara penggunaannya. Kerana jika silap boleh membawa mudharat. Utk kes sebegini yg kami khuatiri adalah jika luka itu boleh sampai kepada hakisan mulut rahim atau cervical erosion.

Dan bila keradangan ini tidak terkawal, jangkitan semakin teruk…akhirnya mudahlah si pengamal mendapat kanser pangkal rahim.

Inilah rajah mulut rahim yang terhakis.

Pengamal manjakani yang extreme akan mendapat saluran faraj yang sempit dan ketat. Tetapi kering. Kekeringan ini akan menyebabkan geseran sehingga luka apabila bersama suami.

Kelembapan semulajadi dari proses seksual tidak mampu membantu melegakan kekeringan ini. Silap2 pengamal manjakani menjadi kering tanpa keluarnya air wanita mereka ketika bersama.

Amalan manjakani ada dosejnya. Ada masanya. Bukan hari2.

Wahai isteri2.
Jika saluran kamu rapat, terjaminkah bahagia hubungan suami isteri kamu jika terpaksa bersakit ketika bersama.

Sepatutnya kamu fikirkan bagaimana nak bersihkan rahim dan saluran faraj. Bukan rapat semata2.
Apa guna faraj yang rapat dan ketat. Jika bau faraj kamu hanyir.
Jika setiap hari lelehan air dan keputihan sentiasa keluar dari lorong faraj kamu.

Jangan fikirkan rapat semata2.
Tiada lelaki yang teruja dengan saluran sempit yang berbau bangkai.
Ataupun saluran sempit yang perit.

 

Fikirkan rahim yang sihat.
Rahim yang sihat akan semulajadi menjadikan saluran faraj kamu rapat tanpa ubat ketat.

Btw….ubat ketat ni orang dulu2 pakai masa dah nak monapous je.
Even, mereka malu nak canang kalau muda-muda pakai ubat rapat.
Sebab kaum keluarga akan tahu bahawa lobang mereka dah jadi lobang jamban even anak baru seorang.

Sedangkan mak-mak dulu kala, anak berderet 10, tak guna pun ubat rapat sebab kawasan sulit mereka masih rapi.
Kita yang dok bangga tunjuk kat FB kita ni pengamal ubat rapat tegar.

“Wey…hg tau dak anak si Senah tu, baru beranak sorang dah makan ubat rapat…”
“Laa……. awat jadi lagu tu…takkan baru anak sorang dah jadi lubang jamban!!”

 

Tak baik tau makcik2 mengata.

Tak sungguh tak kata aih….
Sapa suruh dok canang kat FB dok makan jamu rapat.

Budak2 la ni…..dah barai pun nak habaq kat oranggggg…..

Kadang2 kalau wanita tu pandai jaga, tak perlu pun ubat rapat ni kalau dah takde cacat celanya.

Get your priority straight please, ladies…..

Kak ice turut menyediakan pakej rawatan berpantang untuk ibu-ibu yang akan berpantang di Selangor, Kuala Lumpur dan Seremban.
Untuk tempahan pakej berpantang mahupun konsultasi produk herba NR sila hubungi 012-7225184

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *